Service Credits
Deltics Service Credits (remote en/of) on-site ondersteuning.
Wat zijn Deltics Service Credits?
Deltics Service Credits geven u recht op een vooraf bepaald aantal uren ondersteuning door Deltics tegen een vooraf bepaald tarief. Eén credit is één uur. Deze uren kunnen in overleg worden opgenomen door één of meerdere door u aangewezen contactpersonen.
Wat zijn de voordelen van Deltics Service Credits?
- Geen tijdsverlies door administratieve handelingen.
- U hoeft niet voor elk incident een interne investeringsaanvraag te doen, terwijl Deltics niet op een opdrachtbevestigingen verwerking hoeft te wachten. Kortom er kan sneller aan uw verzoek voldaan worden.
- Uren worden uitsluitend afgeboekt, als u daartoe opdracht geeft, hierdoor heeft u een optimale controle over de besteding ervan.
- Periodiek ontvangt u een overzicht van de verbruikte en de resterende uren van de Deltics Service Credits.
Waarvoor kunt u de Deltics Service Credits gebruiken?
Deltics Service Credits kunnen worden ingezet voor de volgende vormen van (remote en/of) on-site ondersteuning:
- (Her)Installatie en configuratie van systemen, randapparatuur en applicaties
- IT ondersteuning op het gebied van o.a. Storage, Cloud/Infra, Netwerk, Cybersecurity, Digital Workspace
- Applicatie ondersteuning
- Health checks
- Advisering en rapportage
Waarvoor kunt u Deltics Service Credits niet gebruiken?
Deltics Service Credits kunnen niet gebruikt worden voor ondersteuning met gegarandeerde responstijd. Bijvoorbeeld het afhandelen van storingen. Hiervoor zijn verschillende alternatieven beschikbaar. Neem hiervoor contact op met uw accountmanager.
Tier options
Contactformulier
Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen binnen één werkdag contact met u op.