Met de Service Portal van Deltics kunt u eenvoudig en snel uw vragen en storingen bij de servicedesk van Deltics aanmelden. U bent daarmee ook in staat om de voortgang van uw meldingen live te volgen. De engineers van Deltics zijn met de portal in staat om snel en zorgvuldig uw melding af te handelen en u onmiddellijk van de voortgang op de hoogte te houden.
De portal kunt u benaderen door op onderstaande link te klikken. U krijgt dan het inlogscherm te zien. Hierop kunt u inloggen met de gegevens die u van ons ontvangen heeft.
Naar Service Portal klantlogin
Nadat u bent ingelogd ziet u de startpagina van de Service Portal.
Aan de linkerkant kunt u een bestaande melding opzoeken met behulp van het zoek vak. Tevens vindt u hier een aantal snelkoppelingen naar handige pagina’s. In het midden ziet u de vier buttons waarmee de meest gebruikte acties kunnen worden uitgevoerd:
- Aanmelden storing. Indien u een storing heeft, kunt u die via deze button aanmelden.
- Openstaande meldingen. Met deze button krijgt u een overzicht te zien van alle meldingen die u heeft aangemeld en die nog openstaan.
- Wijziging overzicht. Hiermee wordt een overzicht getoond van alle openstaande overige meldingen die geen storing zijn.
- Overige melding aanmaken. Als u een melding wilt doen die geen storing betreft, dan kunt u daarvoor deze button gebruiken.
Aan de rechterkant van de pagina plaatsen we belangrijke algemene berichten en vindt u snelkoppelingen naar uw recente meldingen.